Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 20. januar 2013

At være som et gammelt hus


I går læste jeg en rigtig sød Klumme i det nye "LIV",
om det med at blive ældre.
Den er skrevet af Louise Thorsted der er journalist , 
Hun skriver:
Var jeg et gammelt hus, håber jeg at salgs annoncen vil lyde sådan her:

"Sjældent udbudt ejendom med en hel særlig charme og patina udbydes nu til salg.
Ejendommen herligheder kan ikke beskrives, men skal opleves.
Flot og velholdt facade, dog bør enkelte fuger efterses og evt. fyldes ud. 
Isoleringen fejler ikke noget."

Den er da bare sød ..
... ihvertfald for mig ;o



4 kommentarer:

  1. Man kunne jo tilføje et par huller i stakittet og et afløb der ikke altid fungerer efter hensigten, samt måske radiatorer med tendens til at over ophede ved lejlighed. Den er i hvert fald rigtig sjov og en ide, man kan bygge videre på.

    SvarSlet
  2. Den er rigtig sød, og sådan måtte der også gerne stå om mig, hvis jeg var et hus, måske skulle der også stå, at et større spartelarbejde på facaden ville pynte ;)

    SvarSlet
  3. Thi hi ... ja hvad med balkonen det hænger lidt i afstiverne o)

    SvarSlet
  4. Ha ha ha.. passer også godt her, men der skal vist lidt ekstra fugemasse med ;)

    SvarSlet