Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 6. januar 2013

Æblet falder ikke så langt ...


.. fra stammen :o)
Min ældste elsker at hækle og er rigtig go´ til det,
det er bare lige det med tiden til det, med to små børn
Hun er startet op det her snoede "tørklæde" fra Drops i BabyMerino.
Slet ikke så tosset i virkeligheden  ... 

Jeg kan se at der er kommet billeder fra Drops nye forårskollektion.
Den er der da godt nok ikke meget nyt i.
Nok liiiidt for pæne efter min smag og ligner nogen man har set i forvejen samme sted.
Denne her lidt ok.








4 kommentarer:

  1. Rigtig fint tørklæde hun er igang med! Jeg ville ønske at jeg var bedre til at hækle ;)

    Jeg er faktisk modsat dig vild med drops' nye kollektion. Jeg synes den taler lidt mere til mig end de tidligere kollektioner, som godt kan virker lidt for voksne.. Men vi har jo heldigvis alle sammen hver sin smag! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Katrine
      Ja det er vi da heldigvis, ellers ville det da blive for kedeligt :o)

      Slet
  2. Flot tærklæde og Baby Merino.. uha, elsker det garn, bruger det til mit hæklede tæppe men kunne måske godt undvære lidt til et tærklæde..
    Er det ikke dejligt at dele den passion for håndarbejde?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo det er bare skønt.
      Vi deler links fra nettet og drømme og ideer .. simpelhen så hyggeligt.
      Lidt sjovt for den yngste datter som egentlig ligner mig mest hun har slet slet ingen kreativ sans - har aldrig haft lysten.... men så kan hun så meget andet ;o)

      Slet