Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 19. januar 2013

Bøtter og Peruviansk på vej .. igen


Jeg synes at der trænger til lidt farver på mit skrivebord på arbejde.
Så i går aftes fik jeg strikket et par betræk til en blyantholder og en clipsholder.
Clipsholderen på arbejde er hvid,
det bliver vist osse pænere
og blyantholderen skal ha et par dråber lim foroven
så betrækket ikke falder ned...
.. måske bare en elastik
Det kikker jeg på på mandag.


... og så har jeg fået lyst til at hækle videre på den Peruvianske.
Jeg var gået lidt død i det
men nu kører det igen :o)


2 kommentarer:

  1. Farver skaber altid glæde og jeg elsker sådan noget, også selv om det ikke er hæklet ;)

    Dejligt at der er gang i den Peruvianske igen, troede lige, et øjeblik, at du var ved at hækle en bikini ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thi hi ... det er da heller ikke helt forkert. Det er brystdelen jeg er i gang med ;o)

      Slet