Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 26. januar 2013

Den Peruvianske på vej igen ...


... og nu er det sjovt igen.
Jeg er ved den øverste kant, 
der går fra forstykket rundt om nakken og tilbage igen.
Bagefter skal jeg igang med ærmerne.

Den ser slet ikke helt tosset ud når jeg har den på,
og en gang vask vil nok give den lidt mere "facon"

Jeg vil se om jeg kan finde en tynd slime-line jersey kjole i HM i en beige farve,
så er jeg fri for at sy én.


... og så skal det her lige vises frem
Når man har en influenzasyg mand liggende i stuen,
ja, så kan man ligeså godt rydde op og smide væk.
Så kik godt på mit krea-rum,
det er sjælendt det ser så pænt ud ;o)

Lige nu vælter det ned med sne,
det er forhåbentlig regnet væk i morgen
- ellers, suk,
 er det nok mig der skal ud og fjerne det.
Men mon ikke, temp er på 0, lige nu herover vestpå.

Rigtig go´ weekend !




10 kommentarer:

  1. Hold da op du er kommet langt , jeg glæder mig til at se den på :-)

    SvarSlet
  2. Den ser fin ud :-)

    Og nydeligt arbejdsværelse.
    Mit garnlager nu sorteret og puttet i de fineste hvide kasser fra Ikea. Jeg var simpelthen nødt til at finde en løsning, da garnet "bor" på mit nydelige gaæsteværelse...

    Glæder mig til se kjolen på!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak ... da børnene flyttede hjemmefra var der to værelser "i overskud" og så blev jeg så priviligeret at få mit eget.
      Jeg vil osse ha´ ha´ nogle af der der kasser for så bliver garnet heller ikke støvet men det må jeg huske næste gang jeg kommer i nærheden af en Ikea.
      Syntes ellers godt de kan lægge en butik í Esbjerg

      Slet
  3. Jeg glæder mig til at se den færdig.;) flot krearum du har der.;)

    SvarSlet
  4. Det bliver spændende at se kjolen færdig. Jeg ville nu nok vælge en sort kjole under, har set en med en beige. Det så ud som om hun var bar inden under. God søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ellen
      Det har du nok ret i. Måske en sort bliver for "hårdt" men en mørkegrå vil nok være go´.

      Slet
  5. Spændene ser den ud, glæder mig også til at se den på.

    Så ryddelig der er ;)

    Yt

    SvarSlet
  6. Hvor er du kommet langt. Jeg er spændt på at se den færdig.

    SvarSlet
  7. Du kan da vist snart åbne din egen garnbutik? :)

    Du er så sej! Den ser flot ud og mon der går særlig lang tid inden den er færdig?

    SvarSlet
    Svar
    1. Næ næ , jeg kender adskillige andre der har MEGET mere .. ;o)
      .. og nej, nu varer det ikek så længe mere.
      Ærmerene er godt på vej, der er bare lidt for meget pillen op for at få dem til at se rigtig ud.
      ,, og så er jeg så klog at jeg hækler dem begge på én gang. For det er jo ikke til at huske hvad man liiige gjorde og hvor mange m der var.
      Jeg er godt osse selv meget spændt på hvordan den bliver ...

      Slet