Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 10. januar 2013

Håndarbejdsmesse Rødovre


Nu har vi jyder
- og for en gang skyld er det os -
været beæret med flere håndarbejds messer i de sidste år
Men i år er der osse 'en  i Rødovre 1-3 feb.

.. og tænk det er lige præcis den weekend jeg har arrangeret et besøg i Farum 
- tilfældig heldig, ik  ;o)-

Det glæder jeg mig rigtig meget til -
særlig fordi jeg skal ha´ min datter med.
Hun er blevet helt vild med at hækle,
så vi skal rigtig snuse og drømme om alle de projekter vi aldrig når. :o)

Jeg var til Strikkecafe i tirsdags.
Vi plejer at være i "Garnhjørnet" 
men Vibeke har af helbreds årsager meldt fra.
Det er helt forståeligt, så nu skal vi ud og finde et andet sted.

Vi har besluttet at finde en cafe til at begynde med
 indtil vi finder et andet sted.
Men det er jo svært -
- det skal jo osse være et hyggeligt sted 
og ikke bare et mødelokale.

Hvor afholder I andre jeres strikkecafeer/klubber ?


3 kommentarer:

  1. Så snart jeg så ordet messe var jeg oppe på mærkerne, for sidste år gik jeg glip af alle de håndarbejds- og hobbymesser der overhovedet var i nærheden, men desværre er den her for langt væk - nyd det, vi glæder os til din rapportage :)

    SvarSlet
  2. Hvor blev jeg glad over at se, der kommer messe i Rødovre. Jeg har nemlig ikke været til én endnu, da jeg syntes de alle har været på Fyn og i Jylland.
    Vores strikkecafe, holder vi i salen på vores bibliotek i Gørlev. Salen lyder så voldsomt, der er plads til 25-30 personer.

    SvarSlet
  3. Jeg læste inde på Facebook om en strikkegruppe som mødes i IKEA til strikkecafé der.
    Havde ikke selv tænkt på den mulighed med den ligger lige for,hvis man har en Ikea i nærheden.

    SvarSlet