mandag den 14. januar 2013

Lidt hemmeligt nogle dage


Jeg strikker på noget stort ...
... det er lidt pinligt.
så I ser det først når det er færdig. 
Hen mod weekenden tror jeg :o)


Det er blevet vinter igen
.. osse i Esbjerg.
Sne og -5 gr her i dag.
Hvordan mon min stakkels palme klarer det denne vinter.
Jeg fik den plantet om i en stor zinkbalje i sommers
men har slet ikke fået gjort ved en vinterdækning.
Nu dur det jo ik´ at pakke den ind når den er frossen.

Den skulle kunne klare 7 minus 
men nok ikke hvis den bundfryser i flere dage.
Flyttes kan den ikke den vejer en "ton"
Nå, nu ser vi ... 
.... planter hos mig skal være seje og lære at klare sig selv
ellers er det bare ærgerligt ;o)
... 


5 kommentarer:

  1. Spændende, hvad du har gang i :)

    SvarSlet
  2. Den skulle jo nok lige have haft lidt bobleplast eller fibertex omkring sig - men med lidt held så går det :o) spændende hvad er er for noget strik.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Hvilket strik kan være pinligt?
    Eller er det pinligt fordi du kom til at koge en sweater og nu skal erstatte den?
    Venter spændt ;)

    Hjemme hos mig skal blomster og planter gerne kunne klare sig uden vand og andet næring (indendørs).. overvejet kunstige blomster eller måske skulle man hækle nogen?

    SvarSlet
  4. Mine blomster er også sejlivet, det er nød til at være. Jamen ser frem til dit pinlige strik.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  5. Venter i spænding på hvad du strikker.

    SvarSlet