torsdag den 31. januar 2013

Så kom den ...


Jeg skrev denne Sharp Chrochet Hook hjem fra USA for 3 uger siden.
Havde egentlig opgivet den lidt 

Man kan også købe den herhjemme
men her ville der komme et lille hæfte med.
Hæftet viste sig nu ikke at være noget særligt

Hæklenålen er spids og kan stikke igennem alm stof.
Jeg har leget lidt på et stykke kogt uld.
Men det er meningen at jeg vil hækle kant på fliestæpper.


..... evt hækle rundt om små stykker stof og så hækle dem sammen som bedstemorfirkanter.
Det bliver lidt sjovt at prøve.

Man hækler den første omgang med den lille spidse og fine nål 
og derefter tager man en nål som passer til garnet og fortsætter med.


Jeg fik såmænd TO pakker i dag med posten :o)

Jeg har købt hornknapper via Facebook
uden gruppen "Køb/salg og bytte fra strikkekurven"

10 stk 15 kr.

De er bare så fine og glatte.
De her er 18 mm, men de fåes i mange andre str.

...og så er der snart afgang til
Håndarbejdsmesse i Rødovre
i weekenden.

Husk
hvis du vil, 
kan du downloade et "Jeg blogger" badge
her uden i venstre side.





6 kommentarer:

  1. Lækkert med gode arbejdsredskaber :o)
    God fornøjelse på messen :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Sådan en må jeg da bare have! Hvor kan den købes?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej
      Jeg har køb den her http://www.sharpcrochethook.com/
      men den kan bl.a osse fået hos http://yarnfreak.dk/tilbehoer/sharp-crochet-hook
      Jeg gav godt 60 kr incl det lille hæfte men det er der nu ikke noget særligt ved ... måske for en nybegynder :o)

      Slet
  3. Sådan en hæklenål er da et must - tak for oplysningen :)

    SvarSlet
  4. Glæder mig til at se hvad du den brugt til og så skal den vist købes, har haft kig på den længe :)

    SvarSlet