Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 23. januar 2013

Skal vi sige hej ?



Var det ikke en ide med et navneskilt, 
når vi f.eks. er til forskellige håndarbejdemesser eller Strikkefestival på Fanø ?

Så kan vi sige hej til hinanden, 
alle os som blogger og ligesom kender hinanden ..... bare lidt.

Det syntes jeg ville være super hyggeligt.

Jeg har lavet et navneskilt, som kan printes ud på alm. papir og bukkes.
Så holder den ligeså godt som i pap.


 Navne skiltet kan hentes her som PDF

Hvis man ridser lidt forsigtig i bukkelinjerne, 
inden der bukkes, bliver den pænest

Som ophæng kan der bruges en alm. sikkerhedsnål,
et lille bånd som jeg har brugt,
(så kan den bindes i et revershul eller knappehul)
eller en hæklet snor, vil jo osse være rigtig fint.

Hvis I vil, må I gerne lægge linket ind på jeres blog, så ideen kan spredes…. eller bare nævne det.
Det er selvfølgelig helt helt ok, hvis man laver sit egen navneskilt,
det er selve ideen med at vise hvem man er, jeg kan li´.

Hvad syntes du om ideen ?



13 kommentarer:

  1. Jamen det er da helt genialt Irene, og det ville være noget så hyggeligt, hvis man kunne hilse på hinanden, rundt omkring i landet :)

    SvarSlet
  2. Super idé !
    den vil jeg straks tage til mig - og få printet et navneskilt eller 2. For jeg har bestemt planer om Fanø :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. jamen så ses vi måske, hvis man da kan komme til for strikkegale mennesker .. thi hi ;o)

      Slet
  3. Rigtig god ide. Måske det ligefrem bliver billigt på Fanø, når man nu får så travlt med at hilse på og snakke med alle "veninderne"

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo ikke en dårlig sidegevinst, men jeg tror "desværre" at der bliver mulighed for begge dele. :o)

      Slet
  4. Hej Irene
    Super ide, den har jeg da lige smidt på bloggen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du ha´ :o)

      Slet
  5. Jamen Irene Du er fuld af gode ideer... God tur til Fanø

    SvarSlet
  6. Hej Irene

    Det er dog en super fantastisk idé - og jeg har allerede printet ud til både min datter og jeg .. for vi skal nemlig også til håndarbejdsmesse søndag. Jeg vandt 2 billetter på Familie Journalen .. så vi er rigtig spændte og glade her i huset :) Det kunne være rigtig sjovt hvis vi mødtes derinde - og rigtig mange havde printet den ud og taget på tøjet :) vi gør i hvert fald - og jeg deler da din idé videre og håber rigtig mange flere vil være med :)
    super super super <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej June
      Tak skal du ha. Og tillykke med biletterne, det var da skønt
      Jeg skal på messen om lørdagen, så desværre. Det kunne ellers ha været rigtig sjovt
      Men måske møder vi andre blogger
      Rigtig go fornøjelse.

      Slet