Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 13. januar 2013

Strikkekids.dk


Så har jeg fået min hjemmeside op at stå igen.
Den har været lidt "død" i lang tid.
Så men nyt layout og nye varer kører den igen.


Det er så sandelig ikke en guldgrube 
men det er lidt sjovt at være "selvstændig" i det små.

Nu er det jo der er stor forskel på PC skærme og opsætninger,
så hvis du kikker ind og falder over et eller andet som ser forkert eller dumt ud,
så sig meget gerne til.

4 kommentarer:

  1. Det ser rigtig spændende ud :)

    SvarSlet
  2. Søde ting du har til salg. Jeg håber din side bliver en stor succes.

    SvarSlet
  3. Hej Irene

    En rigtig fin butik du har der og den ser fin ud her hos mig :)
    Tillykke med genåbningen der dog gav mig dårlig samvittighed - jeg fik aldrig vendt tilbage med den Pippi trøje :(
    NU vil jeg se om jeg ikke kan få snakket med Janne om det er en ide til Rose og i hvilken størrelse. Hun er en meget varm pige ;)

    SvarSlet
  4. Held og lykke som selvstændig, det ser rigtig fint ud. Jeg havde ingen problemer.

    SvarSlet