Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 27. januar 2013

The Holiday sweater


I går aftes sad vi og sumpede til filmen "The Holiday"
med Cameron Diaz og Jude Law.... 

Suk, hvem der kunne få lov at køre fingrene igennem den dejlige mands dejlige hår ...
... har oplevet ham som Hamlet på Kronborg ..


Nå, jeg må vist hellere komme tilbage til det, 
som det her drejer sig om... thi hi.

Jeg er forelsket, ja altså i sweateren

Kendet I ikke det,
der er noget som man bare må eje.
.. og så er det jo godt at man kan strikke .

Den koster ca 1000 $ !!!!!

Opskriften kan da heldigvis købes på Ravelry  og det har jeg lige gjort.
Så nu ligger den øverst på min too-doo liste.
og med en pind 6 er det osse overkommelig tidsmæssig.



Måske jeg kan finde noget lækkert garn på Håndarbejdsmessen i Rødovre i weekenden
eller måske det "bare" skal være Big Merino 
som jeg jo kan hente hos Vibeke i Garnhjørnet.



16 kommentarer:

  1. Super, super flot cardigan.
    Kan godt forstå den er rykket øverst ;)

    Yt

    SvarSlet
  2. Det er en totalt fed sweater ! hold da op.
    jeg har flux sat den i kø på Ravelry. Af en eller anden grund er jeg afskåret fra at købe noget derinde - noget med pay pal. Lidt ærgerligt man ikke bare kan lave en overførsel.
    Din peruvianske kjole er jeg også ret vild med.
    Spændende ting du laver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nu skal jeg lige være færdig med to andre ting først (har jeg lovet mig selv) men så skal jeg i gang !

      Slet
  3. Har den os på listen og den skal helt sikkert laves i Peruvian Highland Wool fra filcolana, synes det garn er perfekt til at vise snoninger i :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sascha
      Mange tak, det garn vil jeg helt sikkert kikke på...

      Slet
  4. Jeg lagde også mærke til trøjen - og nåja også lidt til Jude Law ;-)

    SvarSlet
  5. Den er godt nok fin, jeg overså helt Jude Law pga. den skønne trøje.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan du da ikke multitaske ... thi hi :o)

      Slet
  6. Den var smuk, flot strikkeblogg du har :)
    Hilsen Beth

    SvarSlet
  7. Så den også. God film.
    Fedt at du har fundet trøjen, den kunne jeg heller ikke slippe tankerne fra, den må lige komme på listen

    SvarSlet
  8. Sikke en skøn trøje, glæder mig til at følge den :0)

    SvarSlet
  9. Kan godt forstå du må ha' den - den ser så lækker ud :)

    Til monaelisabeth
    Jeg har oprettet en Paypal konto, det er gratis og der er ingen gebyr af nogen art.
    Her overfører jeg penge til, fra banken, så der kun er et mindre beløb af gangen. På den måde bliver jeg for det første ikke fristet til store køb og for det andet, føler jeg ikke at det er en risiko da der ikke er tilsluttet kreditkort.
    Det hele foregår på dansk :)

    SvarSlet
  10. Hvad er det med dig og hår :-p

    SvarSlet
  11. Thi hi ... det har du vist ret i ...
    Vi har alle vores lidenskaber ... 😉

    SvarSlet