mandag den 25. februar 2013

Bonderøv og HURRAAAA !!


Så blev jeg også færdig med Bonderøvstrøjen / Islænderen.
Den er i str. ca 3 år
Når Oliver kommer imorgen sammen med lillebror Elliot og mor...

HURRAAA !!

... så kan han prøve den.
Jeg er spændt på hvordan der passer,
for jeg har ingen opskrift.
Den er strikket i Alaska fra Droops på P 5,5.
Men mønstret er nem at strikke
for der er højst 3 m mellem farveskift,
men jeg syntes det er lidt anstrengende at strikke i så tykt garn.
Jeg er nu mest glad for p 3,5 og deromkring.

.... og i morgen kommer drengene og Jane i 5 dage.

HURRAAA !!

.. og i dag har jeg får læser
nr 111
det er da et pænt tal.
Velkommen til jer nye og
tusind tak til alle I andre der trofast holder ved.

HURRAAA !!

9 kommentarer:

  1. Lækker sag du der har lavet, er sikker på at der er en der bliver glad for den. Hvor bliver det dejligt at få besøg og så i fem dage.
    Hyg jer

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med det mønster nok ikke en af dem jeg nogensinde bliver træt af.

    En flot udgave du har lavet.

    Jane

    SvarSlet
  3. Ih - hvor er det dejligt at læse 3 Hurra´er i et indlæg :-) Og dejlig sweater.

    SvarSlet
  4. Hvor ser den da bare super lækker ud. En model som er flot i alle str. Håber du får nogen rigtig gode dage.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  5. Så er der dømt hygge i det lille hjem, det skal nok blive godt
    Lækker sweater til alle de kolde dage, vi stadig har

    SvarSlet
  6. Nu er jeg en rigtig stor fan af "Bonderøven" og den trøje oser bare af samme hygge :)
    God fornøjelse med barn og børnebørn ;)

    SvarSlet
  7. Altså der er meget at råbe hurra for. Bonderøven er en lækker sag. Spændende at se den på.

    SvarSlet
  8. Superflot trøje i bedste bondrøvs stil.
    Jeg håber du får nogle rigtig dejlige dage med familien.

    SvarSlet