Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 18. februar 2013

Det er da bare sjovt....


.. rigtig sjovt endda.
På denne her islandske side 
kan du designe din egen islandske trøje. 
Nemt og ganske gratis.
(Den virker ikke på Ipad)
Det første vindue giver en masse gode tips/film til hvordan det virker
men ellers er det bare at tegne mønster.
.. og til sidst kan man printe en PDF ud med opskrift og mønster.


Jeg er startet op på en "Bonderøv" trøje i str. 2 år
Det er noget der rykker p 4,5
Den kommer nok på min hjemmeside.
Nu ser vi ;o)

Jeg blev ellers næsten færdig med den mangefarvede trøje i weekenden
men så har jeg fået købt for lidt garn .. øv
Jeg må smutte op i byen imorgen og købe et nøgle.










3 kommentarer:

  1. Simpelthen genialt! Den er gemt og skal helt sikkert prøves en dag - tak for link, glæder mig til at se den færdige trøje.

    Sjove farvelinjer i din trøje,flot!

    SvarSlet
  2. Hej Irene.
    Perfekt ! genialt med sådan en side ..
    jeg har garn til en islandsk trøje liggende - jeg tror jeg vil kaste mig ud i noget design af mit eget ved hjælp fra hjemmesiden.
    Tusind tak for tippet :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Sikke et godt link, tak for det :))

    SvarSlet