Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 23. februar 2013

Lørdag i Varde


Min fejl ..
jeg ved det, jeg ved det  ..
men i dag var første gang jeg var i "Stof og Deco" i Varde
Men så absolut ikke sidste gang.
 
Sikke et udvalg af stoffer af alle slags
gange op og gange ned
 
 
for ikke at tale om det store garn udvalg.
 
Fik dog ikke købt noget
.. det er lige de andre projekter jeg har lovet mig selv at blive færdig med først
.. og så havde jeg manden med
 
For grunden til at køre til Varde var egentlig at vi havde fået foræret et gavekort
til ølsmagning på "Warvig" bryghus
Vi smagte 6 forskellige øl
...  spændende.
 
 
Den første smagsprøve var en frk. Friis.
Lidt sjovt - vores ældste hedder Friss men hun er dog en fru.
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Ja er det ikke bare en PRAGTFULD butik. Elsker den bare :)

    SvarSlet
  2. Det er jo min gamle fødeby! Sjovt at se den omtalt her, og så kendte jeg ikke til stof butikken. Den ser rigtig god ud. Bryggeriet ligger lig bagved mit barndomshjem. Hyggeligt. Å

    SvarSlet
  3. Umm.. stoffer!!
    Håber I fik jer en dejlig dag, så må du alene tilbage en anden dag ;)

    SvarSlet
  4. Nu ved du hvor du kan gå hen og blive fristet ;o)

    SvarSlet
  5. Det er alligevel sejt at komme ind i sådan et slaraffenland og så ingenting købe. Du er standhaftig.

    SvarSlet
  6. Dejligt lige at få et kig ind i butikken, der tror jeg da jeg må ud en dag :)

    SvarSlet