Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 22. februar 2013

Så er den klar... næsten


Så er min stribede trøje færdig...

yes !!! en ting mere fra kurven.

Ja, det er vist mere en bluse, da den sidder ret tæt til.
Jeg vil måske nok ha´ den syet lidt sammen forneden,
sådan ca. 1/3,
 den strutter ud. 
( eller det er vist maven der strutter...)
Jeg vil alligevel aldrig knappe den op.

Jeg kan godt forstille mig den til en par sorte bukser eller nederdel.


Den er strikket i retstrik i Delight fra Drops.


9 kommentarer:

  1. Super sød bluse , dejlige farver. Jeg tror også jeg ville bruge den lukket altid .

    SvarSlet
  2. Sød model. Kan godt li at skødet strikkes på den anden led.

    SvarSlet
  3. Sikke smukke farver, og den sidder jo helt perfekt

    SvarSlet
  4. Sikke en fin bluse ;)
    En godt effekt med skødet på den anden led.

    Ja, de glemmer vi er nogle der spiser ;)

    Yt

    SvarSlet
  5. Vildt sød model. Virkelig smukt

    SvarSlet
  6. WOW! Den sidder simpelthen bare flot Irene!
    Lækker bluse, sjovt som den ser helt anderledes ud når den kommer på :)

    SvarSlet
  7. Den er søreme sød og sidder perfekt på dig.

    SvarSlet
  8. Tusind tak allesammen. Den bliver jeg osse glad for, er jeg sikker på.

    SvarSlet
  9. Den er rigtig flot og sidder super godt på dig.

    SvarSlet