Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 2. februar 2013

Så fik vi kikket ...


.. og pillet og studeret og hygget
Lørdag eftermiddag gik lynhurtig til Håndarbejdsmessen i Rødovre.


Et skønt indslag.


En dejlig Elliot der havde fået lov at komme med.


Masser af ideer og damer


Jeg fik dog kun købt to nøgler garn

 -... og et andet rigtig hyggeligt indslag
Jeg fik hilst på Trompettrut
Hvor var det bare SÅ superhyggeligt at hun smuttede hen og prikkede til mig.





6 kommentarer:

  1. Åhh - jeg ville også gerne have været der :o)

    SvarSlet
  2. Gid jeg også havde været der. Der ser ud til at have været en inspirerende dag.

    SvarSlet
  3. 2 nøgler garn??!!!
    Hold da op du overrasker godt nok ;)
    Er slet ikke misundelig..

    SvarSlet
  4. Åh, bare jeg havde været med. Jeg havde nok ikke kunnet klare mig med 2 nøgler garn.

    SvarSlet
  5. Nej .. det var nu heller ikke meningen. Men jeg fandt et garn jeg gerne ville ha haft men så havde de ikke 10 ngl .. og så ville jeg ha haft garn til en kjole men kunne ikke bestemme mig for en farve ... det er altså ikkke nemt ... thi hi.

    SvarSlet
  6. Kære Irene, det var så hyggeligt at se et kendt blogger-ansigt, så derfor måtte jeg da lige hilse på dig:) Hvor var det dog en smuk kjole du havde på. Jeg fik slet ikke købt garn, blev nok forvirret af at der var så meget, så jeg købte i stedet 3 strikkemagasiner og får de næste 3 numre med posten, for kun 120 kr. Og der er altså mange gode modeller i, så nu ved jeg hvad jeg skal lave det næste stykke tid ;)

    SvarSlet