Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 11. februar 2013

Så gik det i fisk ...


Oliver er ret vild med at lege fiskestang.
Så når han nu kommer om 14 dage og besøger mormor og morfar, 
ja, så skal han da ha´ noget nyt legetøj.
Jeg har printet fisk ud i dag og fået dem lamineret...


..  ved munden er der lamineret en clips med ..


... og så får morfar sat en magnet fast i en snor,
i enden af en gammel fiskestang, 
og så kan Oliver fange fisk :o)


Jeg fik osse taget mig sammen til at  brodere Elliot´s navn på familiedåbskjolen
Det er jeg godt nok ikke verdensmester til at brodere
men det kommer vist til at se ok ud


Der er mange forskellige der har broderet navne på ..
.. min  mor broderede de første navne.
Jane (min datter) var den første.
Det er mine brødres og mine børn
og vore børnebørn der er døbt i kjolen.
13 indtil nu.




5 kommentarer:

  1. hvor er det hyggeligt med sådan en familie-dåbskjole.
    og herlige fisk - de skal nok vække lykke.

    SvarSlet
  2. Sjov fiskedam, den skal nok vække begejstring.
    Det er fint med sådan en dåbskjole tradition i generationer og sjovt at se de gamle broderier.

    SvarSlet
  3. Du er da god til at finde på Irene, en rigtig fin ide!
    Det ser ud til at alle navne er broderet med samme skrifttype, hvordan er det lykkes? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tegnede hele alfabetet op på papir .. dengang..
      ... og så overfører vi/jeg navnet på den gammeldags måde
      men blyant og et stykke madpapir.

      Slet
    2. Sikke en god ide, vi skal selv have broderet navne på..

      Slet