Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 7. februar 2013

Strikkesymposium


Jeg ved ikke om du har hørt om det før..
.. jeg havde ikke.
Men hvor lyder det vildt spændende.
En hel uge i strikkeriets tegn på Rødding Højskole
 
(billedet er lånt fra hjemmesiden)
 
Men desværre kan jeg ikke lige se at jeg kan hive en uges ferie ud i den periode.
Det er helt sikkert noget jeg vil kikke efter en anden gang.
 
Er der nogen af jer der kender noget til Strikkesymposium ?
 
Det er åbenbart 14. gang det afholdes
Du kan læse mere om det her
 
Det var min datter der sendte linket og osse denne her.
 
 
 
 
Her kan du læse
"Strik med nordiske trationer" af Vibeke Lind gratis.
Lidt sjovt at læse historien bag ens lIdenskab.
.... og der er også mange finde mønstre i bogen
 

3 kommentarer:

  1. Sjovt at bogen strik med traditioner er kommet frem igen, så kan jeg jo finde den frem fra reolen og støve den af, hvor den har stået i mange år. :-)

    SvarSlet
  2. Det var da ellers spændende med sådan et strikkesymposium - og tilmed rabat for medlemmer af gavstrik ..
    hm... tænke , tænke ...
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Mon ikke det er de færreste der kan klemme en uge ud til højskole, man har jo så mange andre ting at bruge en ferieuge til, men spændende lyder det absolut :)

    SvarSlet