Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 26. marts 2013

Her er beviset ...

 
... på at kjolen er på vej.
Jeg har fået syet den sammen og hæftet en hulens masse ender.
 
Den nederste ærmekant er ved at udvikle sig ...
 
... der skal hækles nogle rækker nederst på kjolen og lidt mere på ærmerne
.. og så skal den vaskes og strækkes i form.
 
En meget speciel kjole
men helt sikkert bedre end jeg troede en overgang.
 
Men nu må den ligge lidt igen
for i morgen middag går turen til Sverige.
 
Jubii !!
Jeg glæder mig ! 
 
Og i dag er en meget
speciel dag
 
Min store datter fylder 35 år.
Som tiden dog går !
 

13 kommentarer:

  1. Wow med wow på, hvor bliver den da super fed, måske man lige skulle tjekke opskrift, mon ikke jeg kan se hvor du har det fra?, og tillykke med datteren :))

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor er den bare flot. Smukke farver til dig. Du ser fantastisk godt ud. Jeg er imponeret.

    SvarSlet
  3. Så flott, en riktig lekker kjole. Er det din egen oppskrift?

    SvarSlet
  4. Den er hel fantastisk.
    Skønne farver du har brugt.

    Yt.

    SvarSlet
  5. Hej
    Tak skal I alle ha´.
    Det er en kjole jeg har set på en russisk blog ... ja, jeg kan ikke russisk men der er nogle billeder og lidt diagrammer og så har jeg ellers lavet resten ud fra min egen ide.
    En hel masse pillen op ind imellem ;o)
    I kan klikke på "Peruviansk kjole" her ude til venstre og starte i bunden af mappen. Der finder I et link

    SvarSlet
    Svar
    1. I får da lige linket her
      http://www.liveinternet.ru/users/sirius2110/post192062351/
      Go´ fornøjelse .. jeg gør det ikke igen .. thi hi ;o)

      Slet
  6. Den bliver da fantastisk. Utroligt at du kan finde ud af det.
    Tillykke med datteren.

    SvarSlet
  7. Hold nu op , den bliver fantastisk , du er bare sej , sådan at lave sådan et projekt .

    SvarSlet
  8. Hold da helt op den bliver flot...Tillykke med datteren.:-))

    SvarSlet
  9. Hvor er den blevet flot, jeg forestiller mig at det har været hårdt men det er jo sjovt at nå sådan et mål. Jeg har fulgt med hele tiden.

    SvarSlet
  10. Hej
    Den er super flot og specæl. Det er da et helt rigtig stykke strik man selv skal lave når man jo kan. Nogle gange tænker jeg over hvorfor jeg og andre strikke noget man kan få i en butik til billige penge. Hummm er kommet til bare fordi jeg kan. Men din kjole. Vil få mange til at ønske at de kunne strikke så de kunne lave den.
    God påske og stort tillykke med datteren.

    SvarSlet
  11. Det er en fantastisk smuk kjole ! wow den bliver flot !
    tillykke med datteren :o)

    SvarSlet
  12. STORT tillykke til din datter Irene og hvor er den altså smuk den kjole! Glæder mig til at se den helt færdig :)

    God tur til Sverige!

    SvarSlet