Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 13. marts 2013

Hvem har lidt tid til salg ?


 


Marts måned er da helt forfærdelig for mig i år.
Jeg ved det er så ”moderne” at prale med hvor travlt man har
Jeg syntes det er pinligt,
det er jo gerne ens egen skyld
og viser vist bare at man ikke har styr på sin tid
og har svært ved at sige nej…
….. men hvorfor vælter det hele lige ned på én gang ?
 
… og alt sammen EFTER fyraften…
I går: Strikkecafe – superhyggeligt med tre nye strikkesnakkehoveder:o)
I dag: Besøge min mor og spise sammen med moster
Torsdag: Møde på EUC vest
Fredag: Køleskabet skriger efter noget nyt indhold
Weekend: Weekendtur med manden min til Fåborg – glæder mig :o)
Mandag: Repræsentantskabsmøde i LO
Tirsdag: Damefrisør – trænger mere end bare sådan almindelig til en klipning
Onsdag: Johanne, formand for Teknisk Landsforbund -60 år fødselsdags reception
Torsdag: Rundvisning på Vestfrost i anledning af 50 år jubilæum
Fredag: Vestfrost jubilæumsfest
Derefter INGENTING (eller næsten)
inden turen går til Sverige onsdag før Påske ….
Det bliver BARE SÅ GODT
 
Men det er altså derfor jeg ikke får lagt noget på min blog
og heller ikke få kikket ret meget på jeres.
 
… og i tilgift så er vores stationære computer gået i udu
og så skal jeg osse ha´ fundet ud af hvad vi så skal ha´.
Det har min mand ikke så meget styr på, det tekniske,  
han vil bare gerne ha´ en stationær igen.
Han bryder sig om det der småpjat som Ipad og bærbar ;o)
 
Måske han skulle købe sig et par "stationære" briller
i stedet for alle de dersens 20 kr Bilka briller.
men NEJ DA
hans syn fejler da ikke noget .. thi hi.
 

2 kommentarer:

  1. Den tidsplan ligner også hvad jeg render rundt i til daglig :o)
    utroligt som man kan få tingene planlagt.
    Men er det hyggelige og sjove ting, så går det også nok.
    God tur til Sverige.

    SvarSlet
  2. Hej Irene
    Du skal huske at indlægge friaftner som heller ikke kan ændres hvis noget dukker op :)
    En bærbar behøver ikke være lille, den jeg har er rimelig stor og den vil jeg absolut ikke undvære eller skifte ud med en stationær ;)

    SvarSlet