Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 19. marts 2013

Kataloger om sol og sommer..


I dag lå der kataloger fra IKEA, ILVA og IDEmøbler.

De oser af sol og sommer -
lune aftener, grill og lækker tilbehør

SUK   SUK   SUK

Hvor er jeg
BARE SÅ TRÆT
at at fryse.
BARE SÅ TRÆT
af vinter

Jeg valgte dog et billed som måske nok signalerer indehygge.
Det er bare så lækkert, det soveværelse.
Det der grove tæppe er ret sød,
men nok alligevel ikke mig.
Lidt for "simpel"



4 kommentarer:

  1. Hej Irene..
    Jaa skønne kataloger at kikke ..ihh man kan bare bruge det hele ik? :):)
    Nu har det også været vinter SÅ længe..så vi trænger til noget nyt...varme sommer m.m.
    Irene jeg er HELT VILD med din kjole som du er ved at være færdig med..den er utrolig flot lavet...er det dit eget design ?
    Har du for resten lagt mærke til mine collager ? fine ik:):)
    Ja strikkepindende er jeg meget glad for..jeg glæder mig til det næste Knud for lavet..han nyder virkelig at sidde i sit værksted...når vi så er på besøg ..ja så skal han jo vise alt hvad han laver..frisk mand trods den høje alder...han har bistader,,,kører i marken HMM når den tid kommer hvis den kommer :)
    dejligt han er så frisk...
    TAK for dine kommetar
    Knus Elisabeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Elisabeth
      Jeg har set kjolen på en russisk blog og forsørge at hækle den efter billeder og et par diagrammer.
      Du kan se her ude til venstre i "fanen" "Puviansk kjole" og gå ned i de første indlæg
      Jeg kører lidt træt i den ind imellem men nu nærmer afslutningen sig

      Slet
  2. Jeg har også siddet og savlet over katalogerne i dag, nu MÅ vi da snart få lidt forår - vi trænger

    SvarSlet
  3. Ja, nu må det gerne snart skifte - vi trænger til sol og varme.
    Giver dig ret i det grove tæppe og da slet ikke hvis man skal betale for det :)

    SvarSlet