Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 28. marts 2013

Klippan Yllefabrik


På vejen op til Huset
ikke så langt fra Helsingborg ligger en lille by Klippan
som jeg fik min mand lokket til at køre forbi.
I den by findes en butik der sælger uldvarer fra Klippan Yllefabrik
Ovenpå er der en Outlet afdeling
hvor der sælges tæpper og andre interiør ting
til billige priser
og ... nu bliver det spændende ..
.. GARN.
 
 
De sælger alm. garn, mest Jabo
men i side afd. sælger de rester fra fabrikken i kassevis
 
 
25 sv. kr. for 100 gr.
 
 
Desværre var der ikke så mange farver at vælge imelllem.
Det er åbenbart et sted man skal komme ind imellem
og så være heldig at ramme en dag hvor de får lageret fyldt op.
 
 
Men jeg kom nu ikke tomhændet hjem.
De to farver skal blive til en trøje i vævestrik
som jeg har haft i tankerne længe
 
 
 
... og denne her skal blive til en trøje som jeg har set på et billede
Den skal ha´ kanter af sorte og hvide term.
 
Når jeg kommer hjem skal der strikkes og vaskes en prøve.
Spændene at se hvordan det bliver.
 
Det var første gang jeg var der
men så absolut nok ikke sidste gang.
 
Til orientering kan jeg fortælle
at de sælger kaffe til 5 kr
Så der var osse lidt til manden ;o)


8 kommentarer:

  1. Ha, ha, din mand var vel nok heldig :-)

    Måske farvevalget var begrænset, men hold da op, hvor er den orange farve flot! Og gul og grå er meget smukke sammen og så skal det endda blive en vævestrik-model - den glæder jeg mig meget til at se!

    SvarSlet
  2. Sikke et kup. Det er godt nok billigt og kvaliteten ser lækker ud. Der var du lige heldig.

    SvarSlet
  3. Hej

    Det var da en dejlig lille butik at komme i, garn til billige penge og håber det bliver godt når det er strikket.

    SvarSlet
  4. Et rigtig godt sted at købe billigt uldgarn. Du skal huske og ringe og sige at du kommer. Så sørger de for at der bliver fyldt op af farver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Merete
      Tak for tippet ... det vil jeg da tænke over næste gang.
      Jeg kommer jævnligt forbi ;O)

      Slet
  5. Så er det jo ingen sag for din mand at være med ;-)
    Det er nogle lækre farver, du har købt

    SvarSlet
  6. Tak for tippet. Det hænder jeg kommer til Sverige - og så er det godt at vide :o)
    Det var noget forrygende flot garn du fik købt.
    OG til billige penge.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  7. Som et barn i en slikbutik! Smukke farver du valgte, det kribler godt nok for at handle lidt til lageret, jeg må snart til at strikke...

    SvarSlet