Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 15. marts 2013

Lidt får jeg da færdig

 
.. trods jeg har været meget hjemmefra den sidste uge
 er jeg blevet færdig med en Bonderøv mere.
 
Den er magen til den anden, str. 3 år
men det mørke garn er i en mere brun farve.
Den skal sælges på min hjemmeside
når jeg lige får tid til at lægge den ind.
 
For i morgen formiddag skal jeg på "romantisk kæreste weekend"
på Fåborg Strand Hotel.
 
Det lovede gavekortet da ihverfald :o)
 
Hyggelig skal det nok blive
så må vi bare håbe at manden og jeg ikke sneer inde.
På den anden side hvad gør det.
Det er vel bare om at ha´ nok strikketøj med .. thi hi
 
 
 
det skal

5 kommentarer:

  1. Hej Irene
    Super fed bonderøv :)
    Nyd jeres kærestetur her i byen :)
    Jeres udsigt bliver ihvertfald fin :)

    SvarSlet
  2. Kære Irene
    Lige mine ord, Marianne...
    Det findes ikke kønnere og med is på vandet..
    God weekend / RikkeBo

    SvarSlet
  3. hej Irene
    fin lille trøje.
    Og så må I endelig have en rigtig hyggelig weekend.
    med eller uden snestorm :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  4. Total misundelig - håber det bliver rigtig godt!

    SvarSlet
  5. Det lyder rigtig hyggeligt - god tur.
    Fin trøje.

    SvarSlet