Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 11. marts 2013

Lidt "nyt"

 
I går eftermiddags var jeg en smut i en Antik butik syd for Ribe.
50% på alt - alt skal væk - stod der
men ejeren havde (forståeligt) nok fjernet de bedste ting.
Der var noget procelæn inde bag ved
 som jeg godt ville ha´ kikket på,
så der var ikke så meget at komme efter.
 
Jeg fik dog de to her til min samling af saltkar.
Ja det er ikke fordi jeg sådan samler på dem
men jeg køber når jeg falder over nogen.
 
 
Jeg har to små tretårnet skeer til
som trænger vildt til en puseklud.
De er mindre end 6 cm.
 
 
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Man kan altid få brug for et saltkar :)
    Jeg hader at pudse sølvtøj, det trænger hurtigt til en tur igen..

    SvarSlet
  2. Samler du på saltkar ? jeg vil lige holde øje, nu vi har gang i at skifte ud i sommerhuset :o)
    Dejligt at være så heldig lige at falde over sådan nogle fine ting :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Næhh det gør jeg sådan set ikke ... det er lidt tilfældig jeg fik fat i et par stykker og så er det blevet til at jeg har købt en når jeg faldt over det
      Jeg kan rigtig godt li glasting :o)
      Jeg har altid syntes det var lidt pinligt når man så billeder af nogen der havde skabe fyldt af mælkekander eller lign .. thi hi
      Rigtig sødt af dig men det skal du nu ikke ha ulejlighed med

      Slet