Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 30. marts 2013

Made by Me

 
I dag fik jeg købt det nye nr af
Made by Me
Det svenske strikke- hækle blad
96 modeller
Det er bare forfærdelig ..
.. hvornår får jeg mon tid til alle dem jeg gerne vil lave !!!
 
 
Denne her bliver man da glad af,
det er ikke til at se det, men den er strikket som vævestrik
 
 
.. og de modeller her er bare yndige..
 
 
... og de her er bare lækre.
 
Bladet kan desværre ikke købes i DK
 
Vejret her i Småland har været dejligt,
ja, når det nu heller ikke her, kan blive forår
... vi har masser af sol og blå himmel.
 
 
 
... her et kik ind i skoven fra baghaven.

6 kommentarer:

  1. Sverige lyder som et direkte farligt sted hvad fristelser angår ;o)
    jeg skal derover her midt april, og har allerede prøvet at lokke min veninde, jeg skal besøge, med til udsalget i Klippan. Og nu dette blad !
    Men herligt er det jo med noget inspiration :oD
    fortsat god påske til jer i det svenske.
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tager du bladet med i Strikkecafe næste gang så jeg kan se, hvad jeg går glip af? Knus

      Slet
    2. Det kan du tro Karin

      Slet
    3. Hej Mona
      Det skal du da helt sikkert ha´ lokket veninden med til. Er hun ikke strikker så er der masser af andet at kikke på.
      Masser af tæpper, nibs og pynt ... op ovenpå, der er Outlet og garnet :o)

      Slet
  2. Pindende må da efterhånden gløde ret voldsomt :)
    - og mon ikke du når det meste, du er jo lyn-strikker!

    Skøn natur :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh ha, ja bare det var sådan ... men jeg syntes jeg får for få af alle mine idder udført.
      Det er jo lige det med de 8 timer på arbejde .. thi hi.

      Slet