Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 3. marts 2013

Nej nej ... det er bare utroligt ...

 
... det har jeg alligevel aldrig gjort.
Jo, jeg har før startet  op på rundpind og så fået strikketøjet drejet
men da aldrig først fundet ud af det,
efter adskillige rækker.
Det er da bare alt for meget
ØV ØV ØV
 
Det er en bluse fra "Spindelvæven",
sådan et "snakkestrikketøj"
 
... måske jeg fik snakket for meget,
selvom det jo aldrig ville ske for mig -
- thi hi - hæ -
 
Der kommer et foto senere.

12 kommentarer:

  1. Det har jeg også prøvet, dengang forstod jeg heller ikke, hvorfor jeg ikke havde set det. Det store maskeantal er sikkert årsagen....om igen :-)

    SvarSlet
  2. Å, så surt. :(((( har opplevd det selv og det er utrolig kjedelig.

    SvarSlet
  3. Også jeg har prøvet det. Det er ikke sjovt når man først er kommet igang :o(
    men der er kun en ting at gøre ...
    desværre

    SvarSlet
  4. Kjedlig,da er det bare å rekke opp igjen, men gjør det kun en gang!

    SvarSlet
  5. Hej
    Et smil på læberne for måske det var for hyggeligt med meget snak da du startede den. Men selvom jeg smiler let tænker jeg øv det er en ommer. Men er sikker på den bliver flot når du har fået lavet det om. Fed farve valg det vi kan se

    SvarSlet
  6. Shit happens;)))) det kan da kaldes en ommer:(

    SvarSlet
  7. Øv øv øv. Jeg kender det alt for godt. Jeg forsøger mig med dyb koncentration og tungen lige i munden, men man er først på den helt sikre side efter nogen omgange. Jeg har købt lange rundpinde. Som jeg bruger når jeg skal slå op. Nogen gange er det løsningen.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  8. Jeg kender det alt for godt.
    Det er bare så træls :(

    SvarSlet
  9. Øv, øv - ja det har jeg også prøvet :-)

    SvarSlet
  10. Tak for jeres "støtte" .. nu er det pillet og startet op igen og denne gang snoer det ikke ... jeg har dobbelt dobbelt tjekket ;o)

    SvarSlet
  11. Jeg har også gjort det for nylig, ærgeligt er det, men der er ikke andet at gøre en at starte forfra.

    SvarSlet
  12. Stort øv, men kunne alligevel ikke lade være med at smile lidt - den der med at snakke for meget... ;)

    SvarSlet