Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 9. marts 2013

Påén igen...


Ihh tænk, det er en uge siden jeg sidst var på bloggen.
Jeg har næsten ikke været hjemme,
men nu er jeg på igen.

I dag var jeg til noget spændende og vildt hyggeligt.
Workshop med Annette Danielsen.


Hvor var det super godt.
Annette er sød og en meget livlig foredragsholder,
og selv om vi var en stak garvede strikkere 
kunne vi lære nyt.


Vi lærte at sy pænt sammen og fik strikket nogle prøver.
Der smuttede såmænd osse en bog med hjem :o)


Men jeg har nu ikke lagt på den lade side...
... jeg er startet op på en Bonderøvs trøje mere ...


.. fået pillet den stribede trøje op og  startet op igen ..
.... UDEN at den denne her gang, snor.

Det er godt at selv om man er til generalforsamling eller lign. 
så kan man jo godt udnytte tiden og få strikket... ;o)








4 kommentarer:

  1. Ja, der ryger noget over pindene :)
    Sig mig, har du dit eget bibliotek til alle de bøger? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ok nej .. jeg har såmænd kun 10-15 stykker 😉

      Slet
  2. Det lyder spændende med det AD kursus.
    Også jeg kunne bruge at lære at sy ordentlig sammen :o(
    Flotte projekter, du har gang i.
    Det med at kunne udnytte tiden til strik - det lader sig heldigvis gøre mere og mere.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Ja .. det er godt at få ideer. Min sammensyninger er sådan set ok men AD fik vist os hvordan det kan gøres helt usynligt. Flot kan det blive.

    SvarSlet