mandag den 29. april 2013

Den Peruvianske .. sådan !



Så er den klar til beskuelse.

 

Den har virkelig taget sin tid og en masse overvejelse.

Hvor mange gange har jeg ikke næsten opgivet og mistet troen.
...men så kørte det pludselig igen ..
.... indtil jeg igen gik istå.

 

Her i weekenden kom forløsningen
og nu er den
klar ! - parat !

Ved ikke helt hvad jeg skal syntes om den
den er noget speciel thi hi...
nok kun én jeg vil bruge til strikke/hækle arangementer eller lign ;o)

 

Jeg har en laaaang grå langærmet Tshirt under.

Kjolen er hæklet i "Coast" fra Garn Garagen
og til jer der ikke har fulgt "kampen" fra starten,
kan jeg fortælle at modellen har jeg set på en russisk blog

Kjolen har fået meget mit eget præg, i løbet af processen,

Du kan kikke her

24 kommentarer:

  1. Jeg synes den er blevet flot, hvorfor kan den ikke bruges ellers? Er den for gennemsigtig. Jeg har fulgt med fra starten og synes det er et fantastisk arbejde du har gjort.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha´... den er jo gennemsigtig men jeg har en meget lang langærmet Tshirt på, så det er ok.
      det er nok mit jyske gen der blokerer thi hi .... skulle jo nødig være "for meget" ;o)

      Slet
  2. Den er da blevet rigtig flot Irene. Den kan da sagtens bruges til andet end strikke hæklearrangementer. God aften.

    SvarSlet
  3. Hold da bare op hvor er den blevet smuk !
    helt vildt speciel og smuk !
    stor beundring her fra.

    SvarSlet
  4. Det slår mig lige, at det armbånd du købte igår passer perfekt til kjolen :o)

    SvarSlet
  5. Jeg syntes den er så sej, og det er du også, at hold ud til den var færdig flot flot arbejde :0)

    SvarSlet
  6. Jeg synes altså også den er speciel, men på den rigtig gode måde!! Lige mig. Sådan lidt sigøjneragtig. Den kan sagtens bæres til alt muligt andet end strikke- og hæklearrangementer. Men man skal jo have det godt i den, så det må du arbejde på... :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er den blevet skøn.
    Hele kampen værd.

    Denvil helt sikker vække opsigt på den gode måde.

    Yt.

    SvarSlet
  8. Den er blevet så flot! Den kan du godt være bekendt at vise dig i !!

    SvarSlet
  9. Jeg har fulgt med fra starten og jeg er vildt imponeret og misundelig på den gode måde , for hold nu op hvor jeg syntes den er fantastisk , simpelhen :-) Super godt gået :-)

    SvarSlet
  10. Fantastisk, jeg har også fulgt med fra start, jeg er meget imponeret. Vh Lykke

    SvarSlet
  11. Hvor er den flot, jeg ville bruge den mindst en gang om ugen. Sådan et håndværk/projekt skal vises frem og beundres. Og den sidder jo som hæklet til dig.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  12. Den er da bare blevet så flot, glæder mig til at se den i virkeligheden :-))

    SvarSlet
  13. Den er da blevet HELT fantastisk Irene!!!!! Helt speciel og helt fantastisk😃😃😃😃😃😃😃😃

    SvarSlet
  14. Tusind tak alle sammen for jeres super søde positive kommentarer.
    Det er nok mit jyske gen der kommer op i mig
    .. man er jo nok lidt bange for at være ”for meget” ;o)

    Jeg skal nok love at bruge den !!

    SvarSlet
  15. WOW Irene,pak det jyske gen laaaaaangt væk,og brug den kjole,for hold da op hvor er den blevet flot,og sikke et kæmpe arbejde,jeg har savlet med fra starten,og hvis ikke den kjole skal bruges så ofte man kan så ved jeg næsten ikke hvad skal
    Hilsen en jyde-smiler

    SvarSlet
  16. Wow Den er SÅ flot. BRUG den

    SvarSlet
  17. Den kjole er FANTASTISK og den fortjener virkelig at blive brugt! Jeg har fulgt kjolen lige fra det første "russiske" billede du lagde på bloggen. Jeg fik straks så meget lyst til at lave den, men har endnu ikke haft mod på at gå i gang med den, jeg er ikke så erfaren hækler, og skal derfor helst have en opskrift at gå efter.
    Jeg håber du bliver glad for kjolen :-)

    SvarSlet
  18. Hvor er den bare SUPER flot, ren design kjole, som sidder perfekt.
    Og ja den fortjener at blive brugt - du ser bare så flot ud med den på :-)

    SvarSlet
  19. Den er så flot - jeg har også fulgt med fra starten i dit hæklekjole-projekt. Og ventet spændt på at se det færdige resultat. Og resultatet lever op til alle forventningerne.

    SvarSlet
  20. Total smuk og utrolig spændende at se på! Den kan du sagtens bære og hvorfor ikke blære dig lidt med dit kunststykke? Jeg er sikker på at du vil få mange forspørgler efter opskriften :)

    SvarSlet
  21. Wau, for et prosjekt. Den ble virkelig lekker. Masse jobb som ligger bak den kjolen, tenker jeg. Den passer deg perfekt. Virkelig noe å være stolt av.

    SvarSlet
  22. Kjolen er speciel og MEGET flot.Klæder dig godt.
    Dejligt at få sådan en sag færdig og den så r så fin og passer godt.
    Mange hilsener
    Ingrid
    Samsø

    SvarSlet