Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 6. april 2013

Det er ikke blevet til så meget ...


... strikkeri,
der har været så meget andet, den sidste tid 
og vi har været i Sverige
Men jeg har jo lovet mig selv at blive færdig med nogle af alle mine projekter,
så denne her dominotrøje kom med i tasken hinsidan.

... og nu er den blevet helt sjov at strikke igen.
Jeg er færdig med det nederste og er ved at strikke overdelen.
Jeg har ingen opskrift
men har fået inspiration fra en strikkebog
Den strikket i New Zeeland lammeuld


Farverne herover er de meste rigtige.
Jeg tror ikke at garnet (de to grønne) slår til
men jeg havde osse noget råhvidt liggende
og det giver et ret godt spil i trøjen,
syntes jeg.
Så bliver den ikke så kedelig


Jeg udnyttede det dejlige vejr i dag 
og fik udestuen gjort rent.
Det er en gammel utæt sag,
men ret så dejlig når solen varmer.
Skønt at sidde derude og mærke solen og lyset i de tidlige forårs måneder.




3 kommentarer:

  1. Trøjen ser spændende ud - jeg synes det er så hyggeligt at strikke domino :)

    SvarSlet
  2. Den ser god ud, tænk at du giver dig i kast med det uden opskrift, det er sejt synes jeg.

    SvarSlet
  3. Giver dig ret i at det er lækre, grønne farver og den ser spændende ud :)
    Sjovt at se solen.... her regner det lige nu, men de lover jo at det kommer i næste uge.. måske ;)

    SvarSlet