Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 23. april 2013

Det trækker ud.....

 
... og trækker osse tænder ud.
Hvor er jeg dog trææææt af den trøje..
.. osse selv om den ser ud til at blive ok.
 
Men jeg syntes jeg strikker og strikker ..
.. og piller op og piller op.
Men heldigvis er det mest af det første,
så nu er der "kun" kanterne tilbage.
Den SKAL bare blive færdig og går ikke igang med andet før !!
 
 
Manden min er gået igang med at rydde op i garagen...
.. og det er noget af et arbejde når man har et samlergen´.
.. se hvad han fandt frem af gemmerne
.. det havde jeg helt glemt,
der er et helt badeværelsessæt
og en skøn lysestage
Alt sammen i kobber.
 
Det vil da passe rigtig fint i Huset i Sverige, mon ik ?
 
Det skal ihverfald med derop næste gang,
ellers får manden lov at sælge det som "gammelt jern"
 
 
 
Han havde ski osse gemt alle vore gamle håndtag
Dem tror jeg jeg vil putte på DBA
Måske der er nogen der lige netop mangler sådan nogen
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Du driver visst med litt av hvert!
    Jeg har kikket litt nedover her.
    Den trøyen du holder på med,
    ser spesielt spennende ut.

    Hilsen fra Nord-Norge!

    SvarSlet
  2. Nej uha skynd dig og få det sæt med til Sverige. Det ville da være intet mindre end en katastrofe hvis det røg som gammelt jern. Det er jo et fantastisk sæt.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  3. Altid dejligt at få ryddet op i gemmerne og kobber passer da perfekt til den svenske idyl ;)
    Nu vil jeg ikke kommentere på striktrøjen for jeg har snydt lidt og ved den er færdig :)

    SvarSlet