Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 28. april 2013

Et fund til prisen ..

 
I går var vi til Korskro Markedet.
Jeg fandt ikke det jeg gik efter
men fandt dette tin-armlænke.
Asoe, kunsthåndværk
og til 10 kr !!!!
Syntes den er bare så sød.
 
Jeg kikker bl.a efter blåmønstrede tallerkener
men jeg ved jeg kan finde dem på Loppis i Sverige.
Der er der mange flere af dem og til billige penge.
Jeg samler til Huset
men osse fordi jeg vil ha´ lavet kagestativer af nogen af dem
 
Der var én fra Kolding der solgte dem på markedet
Sådan én SKAL jeg bare eje,
kan vist ikke leve uden ;o)
Jeg er VILD med dem.
 
 
der var enkelte der solgte garn
Denne her stod udenfor boden,
strikket betræk
 
 
.. og der var nogen der solgte hæklede dyr ..
 
 
... der var alt muligt "skidt og kanel"
syntes det er sjovt at snuse
men det var pis... koldt,
så det var dejligt at komme hjem.
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Det armbånd var da godt nok noget af et fund.

    SvarSlet
  2. Flot armbånd!!

    Gitte fra "En kreativ verden" lavede en opsats med kopper, den er også sjov:
    http://gitteblinkilde.blogspot.dk/2013/04/den-fineste-opsats.html

    SvarSlet
  3. Jeg vil også vildt gerne eje sådan et kage fad :0)

    SvarSlet
  4. flot armbånd.

    den cykel kiggede vi også på i lang tid, min datter var meget optaget af den og hun mente at den måske frøs siden den havde tøj på :)

    SvarSlet