Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 19. april 2013

Go´ weekend og noget om bloglister


 
Jeg så trøjen/jakken på en messe
og har nu fundet denne blog, hvor den er osse er strikket op.
 
Det er virkelig en skøn blog, som er værd at bruge lidt tid på.
 
Jeg har en masse Arwetta rester liggende i glade farver
som lige passer til,
så jeg skal bare ha´ købt noget ensfarvet.
Jeg har haft trøjen i tankerne længe, så på et tidspunkt kommer den altså på mine pinde..
.. sådan efter aaaaalt det andet,
der osse liiige skal strikkes .. thi hi.
Og når jeg så lige nævner en blog mere,
som er kommet på min blogliste
så er det jeg efterhånden må indse, at min blogliste er ved at være alen lang ..
… og det er bare træls,
ja, altså ikke træls på den trælse måde,
for det er skønt at kikke på alle I andres blogge og få en masse inspiration
Men det er altså træls,
at jeg så sjældent har/gir´ mig tid til at kikke på dem alle.
Jeg kunne jo lade være med at vise et billede for hver blog,
så ville bloglisten ikke fylde så meget i længden på min blog
Men det er jo ofte de små miniture billeder der frister,
og lokker mig ind på en blog.
Summe summarum.
Så er det jo bare fordi der findes ALT for mange spændende blogge,
derude i Blogland
I har gang i så meget,
er bare så flittige
og fylder min lille hjerne med alt for mange ideer
men det skal man jo ikke brokke sig over..
… så det lar´ jeg så være med
 
 
Rigtig go´weekend til jer alle.

8 kommentarer:

  1. Nej det er da dejlig at få nye idéer til hvad man skal lave når man får tid.:-))

    SvarSlet
  2. Smuk jakke, den er også på min todo, kender godt det med blog liste, men så hyggeligt, jeg bruger meget min mobil, app bloglovin, så er det nemt lige at se hvad der sker

    SvarSlet
  3. Åh, den jakke har jeg også opskriften liggende på... den er så flot! Jeg er endnu ikke kommet i gang med den.

    SvarSlet
  4. Den jakke må du bare lave! Jeg har selv lavet 2, en i de originale farver med hulmønster og hele baduljen, og en med sort bundfarve uden hulmønster. De er begge lavet i bomuld/uld fra Dale. Det er en fantastisk kvalitet, og jeg er super glade for dem. Jeg kan bedst li' den uden hulmønster, det bliver ligesom for meget syntes jeg.
    God strikkelyst Jette

    SvarSlet
  5. Åh ja, aldrig før har vi fået så megen inspiration og det har både fordele og ulemper, men måske bliver man efterhånden også bedre til at sortere - det håber jeg i hvert fald :-)

    Det er en skøn, skøn jakke, du har funder der, den glæder jeg mig til at se :-)

    SvarSlet
  6. Det er en dejlig jakke. Og min blogliste er bestemt også lang :-)

    SvarSlet
  7. Den har jeg også set i blogland og den er bare smuk. Den vil passe helt perfekt til dig og dine farver, så kom du bare i gang :)

    Pyt med lister, det er forår og snart sommer!

    SvarSlet
  8. Der er bare så mange spændende blogs :)
    Og masser af inspiration at få. Fx lod jeg mig inspirere her til at besøge yllefabrikken i klippen - det hører du nærmere om

    SvarSlet