tirsdag den 2. april 2013

Hjemme igen...


... hvor var det lige den påskeferie blev af ?
Det er da så heldigvis allerede tirsdag i dag ..
.. efter arbejde fik jeg rullet det ene fed garn op, jeg havde købt i Klippan


.. og strikket en lille prøve.
Hos mig passer det med en P 3,5.
Nu ligger den nyvasket og venter ..
.. ja, jeg skal jo nok lige ha´ noget af det andet færdig først,
har jeg jo lovet mig selv.

... og nej, jeg har ikke nogen garnvinde,
men to stole kan sagtens bruges.
Jeg står oppe på den ene og så går det som en leg.

Jeg vil nu ønske mig et krydsnøgleapperat i fødselsdagsgave,
tror jeg,
og så lokke manden til at lave en ganrvinde.
jeg har set ideen på Kattekonens blog


3 kommentarer:

  1. wow - den orange farve kan jeg godt lide.
    En stol er et udmærket garnvinde - men når først man har prøvet et rigtigt + et krydsnøgleapparat i øvrigt, så er det jo næsten ikke til at undvære.
    heller ikke jeg er den lykkelige ejer af et :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Rigtig flot farve..ja garnvinde og krydsnøgleapparat er næsten ikke til at undvære.:-))

    SvarSlet
  3. Fin farve, orange er et rigtig hit i øjeblikket.
    Din garnvinde minder mig om min barndom. Min bedstefar var tømrer og lavede selv sådan nogle garnvinder til alle kvinder i familien. De fungerer fint.

    SvarSlet