Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 20. april 2013

Hvordan man bruger en masse penge, uden grund ...

 
Ligesom jeg havde "skilt" soveværelset af,
 for at gi´ den, den helt store forårsomgang,
står støvsugeren af ..
... kun 2 år gammel 
(+ et par mdr., sådan er det jo tit, ik .. )
.. pis ...
Handymanden forsøger at skille den ad
men kan ikke se hvad der er galt.
Så afsted og købe en ny inden butikkerne lukker.
 
Derhjemme får jeg gang i den nye sag
og Handymanden leger videre med den gamle.
Tror I ikke at han finder fejlen
og får den igang igen.
Øv,øv,
for nu havde jeg jo brugt den ny.
 
Nå, jeg har fået en ny..
.. næsten lydløs, nogen lækre detaljer
og ledningen har da en skøn farve..
.. og nu har garagen osse fået en "ny" støvsuger
 
 
 
En sidegevinst fik jeg da ud af det,
for tænk, da vi osse lige var i Bauhaus,
havde de en tekstil voksdug 
i de helt rigtige farver...
.. passer perfekt til havebordet ved Huset
... og til 20 kr pr. m.
Haps.... 4 meter...
.. så er der osse til et par hynder.
 
..... det man sætter til på karusellerne,
tjerner man ind på gyngerne .... :o)
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Haha og jov, total fed farve til en støvsuger :)
    Jeg var slet ikke klar over at de havde voksduge..

    SvarSlet