Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 14. april 2013

I dag var det syvejr..


... i hverfald her i Esbjerg.
Regn, som vi jo egentlig osse mangler, så for mig var det ok.

Jeg har ikke syet i umindelige tider
.. det er sådan i perioder ..
men nu skulle det være.
Jeg har (også) en masse stoffer liggende.
Når jeg lige ser en go´ rest til få penge, så køber jeg...
... og nu er det ligesom om nederdelsrester hoper sig lidt op på mit lager :o)



Denne her blev rigtig go´..
... syningen "flaskede" sig bare
og den sidder som den skal.
Lynlåsen forneden/foran er meget praktisk
når man som jeg, både er kjolepige og cykelpige,
.. og så kan jeg godt li´ en bred linning, der bare skal "hænge" på  kroppen.

Velkommen til jer nye.
Dejligt der så mange der har lyst at følge med.
TAK

5 kommentarer:

  1. Hvor er den god og praktisk med cykelslids og det hele og alligevel meget piget i sit udtryk. Fin nederdel.

    SvarSlet
  2. Hvor er den lækker, både facon og stof er lige min stil

    SvarSlet
  3. Super smart er den ;)
    Måske man skulle gå i resterne.

    Yt.

    SvarSlet
  4. Flot, flot, flot!
    Er du sådan en model, der kan passe standard eller ved du lige præcis hvor du skal sy ind/om? ;)
    Jeg kan sagtens sy til de små, men har svært ved at tage springet til at sy til mig selv..

    SvarSlet
  5. Nu er jeg så heldig at ha´ næsten konfektionsmål, ligebortset fra længden. Så det er sjældent der skal ændres ret meget..ved nederdelne her skulle den rettes lidt til over hoften ... og så har jeg syet alle dage, lidt erfaring gør jo osse en del ;o)

    SvarSlet