Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 30. april 2013

Man sku´ ha´ været designer.




Min datter sendte mig et billede fra et blad. 
Enten hedder vi det forkerte eller osse er vi bare ikke blevet opdaget endnu .. 
.. for det her er da en noget af en pris.
Men sådan er det jo nok bare med design, vi skal jo alle leve.

”Cable Socks” fra Arco til den nette sum af 
fra 569 kr
.. og så er den ikke engang håndstrikket !!!!
;o)


Jeg er kommet et godt stykke med det orange uld fra Sverige
men kunne da ikke lige dy´ mig
for at prøve at strikke kant forneden.


Det bliver ret godt syntes jeg.
Kanten er strikket i strømpegarn på en 1/2 nr mindre pind
Tern på forsiden og stribet på bagsiden
(Den skal ombukkes)
Samme kant på ærmer og i halsen
Det er meningen at den skal klippes op og i syes en sort lynlås.
Strikket virker lidt ujævn 
men min strikke/vaskeprøve blev ret pæn
så det satser jeg så på .





3 kommentarer:

  1. Din datter har ret med hensyn til Edinburgh, det er en fantastisk by!!
    Så meget at se på, smuk, og kontrastfyldt.
    Kan anbefales på det varmeste
    Stine:)

    SvarSlet
  2. Den er spændende at følge Irene og fantastisk med den sort/hvide kant, det fungerer perfekt!

    SvarSlet
  3. Søde blog! Jeg fandt det mens du surfer rundt på Yahoo
    Nyheder. Har du nogen tips om, hvordan at få opført i Yahoo News?
    Jeg har prøvet i et stykke tid, men jeg synes aldrig at komme dertil! Tak

    Muleposer

    SvarSlet