Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 3. april 2013

Multitaske og lidt om TV

 
Jeg er bare SÅ glad for min lille computer.
Manden min har magten over zapperen her i huset
 
Jeg ser næsten aldrig TV,
der er alligevel aldrig noget at se,
kun (for mig) fjollede serier om folk der er blevet væk,
nogen der ikke kan styre pengene,
eller andre udsendelser hvor folk udstiller sig selv
eller bliver stemt hjem.
Det er mit liv altså for kort til.
 
Men noget vil jeg gerne se ..
.. f.eks "Skattejægerne" som sendes på DR lige for tiden
.. ja, hva gir´ I, kl 18 !!
 
... men så streamer jeg dem da bare senere på aftenen.
Så mens manden ser fodbold
ser jeg det jeg gerne vil,
med hørepropper i ørerne,
computeren i skødet
og strikketøj i hænderne.
 
.. og så er alle glade :o)
 

2 kommentarer:

  1. Ja, computeren er mange gange en god opfindelse.
    Vi ser heller ikke så meget TV, men desværre glemmer vi nogen gange at slukke og så kan det køre en hel aften.
    Når vi er i campingvogn er det noget andet. Vores TV kunne ikke følge med det digitale, så nu står det i et skab. Når vi derfor skal se TV er det gerne på det tidspunkt hvor vi er godt trætte, så kan vi frit vælge hvad vi vil se på DR hjemmesiden og slapper af med det - skønt!

    Lige for tiden er det serien "Det sejler" :)

    SvarSlet
  2. Jeg kan virkelig godt forstå dig. Jeg hader også reality tv og er overbevist om, at det er skadeligt. Hvorfor skal vi se på mennesker der skændes, græder, stemmes hjem m.v. De råber og skriger og er med til at sætte en lavere standard for kommunikation generelt i samfundet. Det er tåbeligt og utroligt at vi finder os i det med den licens vi betaler. Selv DR er begyndt på den slags udsendelser.
    Næh må jeg se bede om mit strikketøj og en god film, det ved man da hvad er.

    SvarSlet