Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 13. april 2013

Nyt legetøj :o)


Jeg kunne altså ikke vente til min fødselsdag ;o)
Så nu har jeg bestilt det her sæt på eBay...
.. lige knap 23 £ ...
Spændende at se hvornår den kommer.

Det var ok havevejr i dag,
så jeg var lidt ude og hakke i det ..

 Se her hvordan min stakkels palme så ud...
... og den var ellers så flot sidste år.


Men mon det her kommer til at du´ ?
Der er grønne skud inderst,
men sørgelig ser det ud
Den får en chance,
hvor der er liv, er der håb :o)

7 kommentarer:

  1. Det ser da godt nok skidt ud med palmen..Nå din tålmodighed kunne heller ikke klare at vente, det skal du nok blive glad for :-))

    SvarSlet
  2. Jeg x fingre for palmen, men der er desværre rigtig mange planter der ikke har det for godt her i år.
    Ikke dårligt med sådan en garnvinder.

    SvarSlet
  3. Jeg kan love dig, du bliver glad for dit nye legetøj - det tager ingen tid at vinde et par nøgler op med sådan noget udstyr. Det er da trist med palmen - men som andre siger, har det været en hård vinter for mange planter - og det er også med spænding jeg går på jagt i haven nu.

    SvarSlet
  4. Det var da ellers billigt for sådan noget udstyr. Jeg kan slet ikke undvære mit. Palmen skal nok komme sig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig osse til den kommer.

      Slet
  5. Håber at din palme klarer sig og utroligt at du af alle mennesker ikke allerede har sådan en tingest ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det undre jo nok mange ;o) … men jeg har faktisk ejet én. For et par år siden kunne jeg ikke helt se jeg fik ret meget brug for den og da der så var én der gerne ville købe, solgte jeg den.
      Det fortrød jeg senere men har først fået en købt nu.
      Nu er jeg bare spændt på om der løber told på, jeg fik ikke lige set at den engelske butik sender fra Kina, før i dag .. nå, så må jeg tage det med, hvis ;o)

      Slet