onsdag den 17. april 2013

Tænke, tænke ...

 
Jeg er snart ved vejs ende med den grønne dominotrøje,
.... weekenden med, så tror jeg den er der.
 
... og imens skal man jo finde ud af hvad det næste projekt skal være.
Skal jo nødig gå ned på projekter ;o)
 
Jeg har været inde i Garnhjørnet forleden  
og købte sort og hvidt garn
Jeg vil strikke en trøje af det orange med kanter af sort og hvide tern.
.... og så har jeg tænkt med en sort lynlås i ..
... jeg faldt over dette billede hos Hand made by Zacho
 
 
Tror det kan blive godt.
 
...og  jo, jeg skal NOK osse blive færdig med den Pruvianske.
Den er sandelig ikke glemt,
får da hæklet lidt på den ind imellem
Så bare vent, pludselig er den færdig :o)
 
 


http://handmadebyzacho.blogspot.dk

7 kommentarer:

  1. Det lyder spændende med ternede kanter, og farverne er skønne

    SvarSlet
  2. Det er nogle lækre farver og mønstre du har fundet til dit nye projekt. Tror også det vil blive rigtig godt.

    SvarSlet
  3. Sort, hvid og orange lyder ikke tosset jeg tror bare jeg skal se og blive færdig med nogen at mine projekter. Jeg har lige købt en nyt sæt Knit Pro og syntes tilsyneladende at jeg skal have gang i alle pindene med det samme.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Nej man må absolut ikke gå ned på projekter :-)
    Lyder spændende med den ternede kant til den flotte orange farve du har valgt

    SvarSlet
  6. De orange med ternene bliver garanteret flot ! lige min smag.
    Også jeg står i et vadested rent projektmæssigt. Har egentlig lyst til at starte ud med fireside sweateren - men nu må vi se. Jeg kan måske have den som et side-strik - det haster jo ikke, nu det (forhåbentlig) er sommeren, vi går i møde ;o)

    SvarSlet
  7. Fede farver og en god ide :)

    SvarSlet