Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 11. april 2013

WWKIP day


Så er det på tide at krydse af i kalenderen,
hvis man bor i nærheden af Esbjerg
eller bare har vild meget lyst til at være med.
Det årlige "WWKIP day" løber af stablen på
Torvet i Esbjerg
Lørdag d 8 juni
fra kl 10-16

Vi håber at rigtig mange vil kikke forbi og at vejrguderne
denne her lørdag vil være med os.
Det har de så sandelig ikke været de sidste mange år.

Men skidt pyt,
så sidder vi da bare inde under
cafe Dronning Louises parasoller



Det er vist aldrig sket at der har været
SÅ længe imellem mine indlæg på bloggen
Jeg har virkelig følt at jeg har lagt vandret på arbejde de sidste mange dag...
.. opgaverne vælter ind ..
.. jeg kan li´ mit arbejde,
meeen ....
 kan godt mærke man ikke er 18 år mere.
Så man kan godt blie´ sådan lidt træt i sit hoved.

... jeg syntes heller ikke jeg komme ret meget videre med den grønne domonitrøje
men NU skal den altså være færdig
BASTA


8 kommentarer:

  1. Desværre er der lang fra Nordsjælland til Esbjerg. Og det der med ikke at være 18 år længere, det har jeg kendt i mange år :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Susan
      Ja, det er der.. begge mine døtre bor på Sjælland, den ene i Farum

      Slet
  2. Spændende strikkeprojekt i har gang i i Esbjerg.
    Din grønne trøje bliver bare fantastisk - den glæder jeg mig til at se mere til.
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg osse ;o) ... jeg tror jeg næsten har strikket den to gange.. så meget har jeg pillet op.
      Men sådan er det ofte når man ingen opskrift har.

      Slet
  3. Åh det håber jeg , at jeg kan komme med til i år og at vejrguderne vil være ekstra søde. Så vi ses måske :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville da være rigtig super hyggeligt :o
      Vi krydser fingre for godt vejr ellers har Dronning Louise tændt for gasvarmerne under parasollerne og så er det såmænd helt ok.

      Slet
  4. Ja, vi må håbe på godt vejr den dag!

    Jeg skal desværre arbejde den weekend - ellers havde jeg helt sikkert også været at finde med garn og pinde et eller andet sted!

    SvarSlet
  5. Husk at trække vejret :)
    Håber at I får en fantastisk dejlig dag - med solskin i år!

    SvarSlet