onsdag den 15. maj 2013

Bulder og bang

🎶
 
I skal lige se det lækre garn jeg købte i går til Strikkecafe
Det er noget som Karin har spundet
 af uld, silke og hendes eget hjemmfarvet angora,
fra egen kanin.
Det er super lækkert,
Nu skal jeg bare lige finde ud af hvad jeg skal strikke af det,
et tørklæde bli´r det nok til
 
Der smuttede lige et nøgle Kidmohair med, den skal strikke sammen med det andet,
nok i nogle striber
 
 
... og,
så kom der altså et lyn og tordenvejr forbi,
og vubti
så brændte den stationære computeren af !!!!
 
Den var gammel men den virkede da .. så øv øv øv
... sådan noget lugter altså ikke særlig godt....
... sådan en omgang afbrændt elektronik.
 
Godt vi var hjemme !!!!!
 
 

9 kommentarer:

  1. Nøj hvor er det fint det garn, så smukt med den pink deri, og hvor ærgerligt med computeren, godt i var hjemme :))

    SvarSlet
  2. Hold da op ! håber I har en elektronikforsikring ?
    så lækkert noget garn. Og skøn farve.

    SvarSlet
  3. Kender det alt for godt. Det med garn, der smutter i kurven. vi havde også lyn og torden her. Min datter fik straks slukket hendes nye Mac...... Jeg var ikke bekymret for min gamle computer ;-)

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor uhyggeligt, godt i var hjemme og der ikke skete mere, selv om det er ærgeligt.
    Garnet ser lækkert ud.

    SvarSlet
  5. Jeg glæder mig til at se hvad du finder på, det er noget virkeligt lækkert garn. Jeg blev helt bekymret da jeg så dit indlæg, for jeg var ikke hjemme. Så jeg kunne jo ikke slukke for noget som helst. Men der var ikke sket noget da jeg kom hjem.
    Jeg håber du så for en god ny computer :)

    SvarSlet
  6. Hvor er det flot Irene, der er lidt "ild" over farverne!
    Øv med computeren. Det er så vigtigt at få de stik ud i tordenvejr, men sjældent vi husker det :(

    SvarSlet
  7. Æhmmmmm - angora fra mine kaniner, ikk'!!!! Mohair er fra en ged......som jeg IKKE har nogen af! Og heller ikke får nogen af;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld undskyld Karin .. det var en fejl 40 .. det var altså osse angora jeg tænkte på da jeg skrev

      Slet
  8. Æhmmmmm - angora fra mine kaniner, ikk'!!!! Mohair er fra en ged......som jeg IKKE har nogen af! Og heller ikke får nogen af;-)

    SvarSlet