Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 26. maj 2013

Hæklevejr


Jeg bor i den rigtige ende af Danmark i dag.
Vi har sol og sommer og 22 gr

Farverne er lidt "fissede"
men det er lidt svært med billeder og stærk sol.

Jeg er ikke så vild med at blive brændt af, af solen,
men det er skønt at sidde med benene oppe og ude i solen
og hækletøj i hænderne under parasollen


Jeg blev færdig med et par gydelapper i går aftes.
Det er nu et hyggeligt arbejde ind imellem 
og vi manglede nogen nye oppe i Huset


De er hæklet i et vaffelmønster, som jeg lærte da jeg gik i skolen.
Ja tænk, jeg hadede håndarbejde da jeg gik i skolen
men noget er der da sat sig fast ;o)

... og nu skal vi over og spise hos naboen, ikke så dårligt :o)


4 kommentarer:

  1. Farverne ser fine ud herfra. Det samme gør dine flotte sommerfødder. Skønt vejr vi har haft i dag.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det dejligt ud :-)
    Her siler det ned og har gjort det hele dagen :-(

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig hyggelig ud, ja noget har du da fået med fra skolen, men det er da ikke modviljen til håndarbejde..for det er du da kanon dygtig til :-))

    SvarSlet
  4. Det har også været skønt vejr og jeg glæder mig til at se tæppet færdig. Grydelapper er "in" for tiden, har selv gang i produktion til venner efter jeg selv fik et par :)

    SvarSlet