Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 20. maj 2013

Lidt mere pomade

 
Så fik jeg lavet lidt mere pomader.
Ja, ikke fordi jeg selv bruger store mængder
men der er hele tiden nogen, der lige osse skal prøve :o)
 
den er go til både læber, tørre albuer, tøre neglebånd
og lign.
Opskriften er fra den fantastiske bog
"Magiske måneder"
 
De små bøtter er fra Søsterne Grene
men låget er ikke med skuelåg,
så de egner sig ikke til en taske.
Dem man kan købe i Helse butikker er ret dyre,
så jeg skal på udkik efter nogle bedre egnede.
 

Der er strikket kanter og belægninger
og klippet op.... og så er den orange klar til montage.
 
Det er nu aldrig min store hobby
men denne her er lidt spændende at blive færdig med.
 
 
 
 
 

10 kommentarer:

  1. Jeg er noget vild med den orange sag, du har gang i :o)
    og hvem kan ikke bruge en god pomade til tørre hænder ?

    SvarSlet
  2. Den ser flot ud din orange trøje, skal vi se den til strik næste gang :-)) dejlig med en gang pomade til tørre steder :-))

    SvarSlet
  3. Det er en vidunderlig orange sag du har gang i og ja læbepomader kan da altid bruges til tørre sommerlæber :-)

    SvarSlet
  4. Den ser rigtig skøn ud den orange trøje. Læbepomade kan man altid bruge og så kan man jo spare nogle penge ved at lave det selv.

    SvarSlet
  5. Næhh desværre .. det er noget dyrerer at lave det selv men man ved så hvad det er lavet af .

    SvarSlet
  6. Måske skulle man låne den bog på biblioteket. Glæder mig MEGET til at se den orange trøje helt færdig - den bliver så skøn!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare en rigtig go bog... én man tager frem igen og igen.
      Mange opskrifter på alt mellem himmel og jord, nemme at gå til. .. og en masse skønne billeder.

      Slet
  7. Der måtte da gerne havne en pomade her hos mig ;) Jeg glæder mig til at se dig i den orange trøje.

    SvarSlet
  8. Jeg glæder mig MEGA til at se din orange sag i levende live.....den ser SÅ fræk ud med de sorte og hvide kanter.

    Din læbepomade er HELT fantastisk Irene😘😘😘😘

    SvarSlet
  9. Du er nu kreativ ;)
    Glæder mig stadig til trøjen, og ser jeg ikke behøvede bekymre mig, klipningen gik jo fint - hehe ;)

    SvarSlet