Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 16. maj 2013

Nu kommer det sjove.

 
Nu er jeg snart færdig med selve trøjen,
er ved det sidste i halsen
 
Så nu kommer det sjove...
.. der skal klippes op midt for,
strikkes sort/hvide kanter der,
 i halsen og forneden på ærmerne.
.. og så skal der syes lynlås i.
 
Det ser ud til at den bliver ret ok,
det er jo ikke altid det bliver det, når man ingen opskrift har.
 
I ser mere i løbet af Pinsen.
Øj det bliver godt med tre dage fri.
 

12 kommentarer:

  1. WAU, den bliver fræk.
    Glæder mig til at se mere ;)

    Yt.

    SvarSlet
  2. Jeg er helt vild med den flotte orange med de fede sort/hvide kanter

    SvarSlet
  3. Mega lækker orange, den bliver vildt fed den trøje

    SvarSlet
  4. Wauw den er lækker, sikke en skøn farve.

    SvarSlet
  5. Den er bare rigtig flot.
    Og den bliver også flot som cardi - selvom jeg også kunne finde på at beholde den som sweater. Og farven er vildt flot. Er den fra Yllefabrikken ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er lidt smal i det, så den bliver til en cardi og jo, det er fra Yllefabrikken ;o) .. 300 gr har denn taget (str S/M)
      Det bliver spændende at få den vasket ..

      Slet
  6. En rigtig flot trøje - glæder mig til at se de færdige kanter;-)

    SvarSlet
  7. Wauw - det bliver da en fantastisk SMUK trøje, hvor er du dygtig <3

    SvarSlet
  8. Den bliver så flot - er vild med det sort hvide til den frække orange :)

    SvarSlet
  9. Er vild med den orange. Det bliver en super flot trøje.

    SvarSlet
  10. Den er bare SÅ fed!
    AT du tør klippe!!!

    SvarSlet
  11. Tak tak allesammen .. den er snart klar ... og jo, Marianne, jeg har prøvet det før, men man sidder nu alligevel og tar´ mod til sig, når man sidder med saksen ;o)

    SvarSlet