Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 19. maj 2013

Pinsetur til Blåvand



Manden min og jeg kørte til Blåvand i dag.
Vejret var MEGET bedre end lovet.
Vi havde sol det meste af tiden

Vi kørte forbi et loppemarked som lige skulle studeres.
Der var mange fine ting men ingen blå flade tallerkener

Jeg fandt en pose fine, fine gamle hæklede blonder.
De fleste håndlavede.
.. lige nu ligger de i blød i "sidste udvej" (Vanish),
så de kan blive fine hvide igen

Hvad jeg skal med dem ?
Tjaaa .. tror jeg vil sætte dem sammen med noget (rå)hvidt bomuld, til en lang nederdel.


Det kan jo være hårdt at trave rundt,
så vi blev nødt til at få "lidt" frokost ;o)


Bagefter kørte vi over Vejers hjem 
og så skulle jeg lige ind og kikke hos "Flittiglise"


En sød butik med en masse inspiration
Men det eneste jeg fik med hjem, 
var dog et billede af bagbutikken






8 kommentarer:

  1. Dejligt med en god tur sammen med manden, og sikke en spændende butik, den flittiglise, jeg fatter overhovedet ikke du kom ud igen uden garn?????!!! :)

    SvarSlet
  2. Hallo! Et stjerneskud! Selv efter en lækker grillet bøf til aftensmad løber mine tænder i vand :)
    - må give Gitte ret, hvordan kom du derfra uden garn?!

    SvarSlet
  3. Det ser godt nok hyggeligt ud :)

    SvarSlet
  4. Jeg var også i Vejers og inspisere Flittiglise i går. Lækker butik. Vi var også omkring Ho strik. God aften.

    SvarSlet
  5. Det ser ud som en rigtig hyggelig tur I har været på :-))

    SvarSlet
  6. Åh, nogle fine blonder, du har fundet! De kommer helt sikkert til at pynte på en nederdel!

    SvarSlet
  7. Ih hvor er de fine, det bliver en flot nederdel med håndhæklede blonder på.
    Flot at du ikke købte noget. Det ser ellers fristende ud.

    SvarSlet
  8. blåvand og vejers er så skønne steder at besøge i sommertiden.

    vildt at du kunne besøge sådan et garnmekka uden at købe bare en lille bitte nøgle med hjem, det havde jeg ikke kunnet mestre

    SvarSlet