tirsdag den 7. maj 2013

Så er der pakket ...


... og turen går til Sverige i morgen.

Jeg er smugstartet på et nyt "kørlangt" strikketøj
Et sjal af en hel masse forskellige nøgler "Supersoft" fra lageret.
(sjalet skal gerne blive meget stort)
... og det nye LIV.

Så jeg klarer mig :o)

Jane, Elliot og Oliver kommer med.
Ihh hvor bliver det skønt ! ..
... . der er købt lille skovl og rive, så Oliver kan hjælpe morfar med at fjerne muldvarpeskud
og Elliot kan komme ud og få jord på knæerne

Med så mange munde at mætte
skal der skal osse en hel masse praktisk med.
Bilen bliver vist fyldt som sædvanlig :o)




7 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se sjalet færdig, det når du da lige på turen frem og tilbage ;)
    I må have en rigtig god weekend/ferie i det svenske.

    SvarSlet
  2. Nu ikke noget med at plyndre Yllefabrikken ;oD
    God tur til Sverige.
    Det lyder som om der er lagt op til en rigtig hyggelig tur.
    og godt du har strikketøjet kørt i stilling.

    SvarSlet
  3. Det ser godt ud og ha en rigtig god ferie i det svenske :-))

    SvarSlet
  4. Rigtig god tur til Sverige

    SvarSlet
  5. Dejligt du kan strikke i bilen til Sverige - god tur!

    SvarSlet
  6. Rigtig god tur og god strikkelyst. Jeg glæder mig til at se hvad du får ud af de skønne farver.

    SvarSlet
  7. Glæder mig på dine vegne, så meget kvalitetstid - NYD DET! ;)

    SvarSlet