Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 26. juni 2013

Det blir´ ik´ til så meget


... for tiden.
Syntes tiden går med alt det praktiske, som jo osse skal gøres.
Men ind imellem får jeg da lidt lavet.

Tæppet af gamle dynebetræk 
begynder at tage form
Det er noget jeg kun hækler et par omgange af af gangen. 
Det er hårdt ved hænder og arme.

Men det bliver rigtig godt, syntes jeg.
Farverne er gode og vil passe perfekt i mellemværelset i Huset


Trøjen til Elliot er osse godt på vej,
den er nu osse så lille ;o)
.. og så skal den strikkes en magen til,
til Oliver.





7 kommentarer:

  1. Tæppet af dynebetræk bliver bare flot. Men var det ikke et kæmpe arbejde (og støvet) at klippe de betræk op ?
    Flot bliver det i hvert fald.
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo det støver men egentlig ikke så slemt. Jeg står udenfor og river rundt og rundt, dvs i hjørnerne klipper jeg.
      Syntes ikke det støver når jeg hækler men det er nok fordi det er revet og derfor ikke har en masse små tråde.

      Slet
  2. Det bliver fint, men kan godt forstå du kun hækler lidt af gangen. Det er sikkert ligeså hårdt at hækle i revet stofgarn som det man køber på ruller ;)- men meget sjovt selv at lave sit "garn"

    SvarSlet
  3. Ej, hvor er det et fint tæppe. jeg har overvejet noget i samme stil, men ved at mine arme ikke vil være med til det ;(
    Sikken sød lille trøje. Det er skønt med nogle små og hurtige projekter imellem de større.
    Ha' en dejlig dag ;)

    SvarSlet
  4. Det bliver rigtig godt ;-), men det er enormt hårdt for skuldrene synes jeg de gange jeg har været i gang med stofstrimler og hæklenål.

    SvarSlet
  5. Det er også et kæmpeprojekt at hækle i sådan noget "garn", det er hårdt for hænder, arme og skuldre, så jeg kan godt forstå det bliver lidt ad gangen.
    Blusen ser ud til at blive rigtig sød.

    SvarSlet
  6. Hvor stort skal tæppet være?
    Er vild med de klare farver på trøjen :)

    SvarSlet