Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 2. juni 2013

Enden er nær ...


Det er nok ikke lige til at se
hvis man ikke ve´det
 
Men det er et tørklæde jeg strikker.
Noget ala Parrot
men udtagningerne er anderledes
og den er strikket oppefra og ned.
Så er det nemmere at styre længden 
 
Den er strikket i både SuperSoft og Coast = rester
 

Jeg er nået til kanten forneden
Det bliver den samme kant som på Mary´s Babysvøb
Det tager nok lidt tid inden jeg er færdig,
 for der er noget med 5-600 m eller deromkring
 
Jeg laver en opskrift når den er færdig .. :o)
 
En smut i Netto gir´ ofte lidt ekstra i posen,
 
 
... søde servietter og en håndlotion.
Ved ikke om lotionen er go´, men tuben er sød ;o)
... og så er den uden parabener og andet skidt.
 

Der smuttede osse en voksdug med,
40 kr  ! (140x200)
Det er meningen at jeg vil sy en taske til et "mormor" indkøbsstativ.
 
Den var meget sødere end jeg troede da jeg fik pakket ud
så nu tror jeg at jeg skal ned og hente en mere
Den findes osse med en lyseblå baggrund
og det vil vist passe rigtig sødt, til bordet i udestuen.
 
Er der nogen af jer,
 der har set et link til et mønster på en taske til sådan en vogn ?
For så behøver jeg jo ikke opfinde det selv :o)
 
 
 
 
 
 

 
 
 

6 kommentarer:

  1. Dit tørklæde, ser meget fint og lækkert ud, rester eller ej :-)
    Fortsat god aften :-)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare lækkeret ud det tørklæde,spændende med en opskrift :))

    SvarSlet
  3. Sød dug. Kan du ikke tage den gamle taske af ,klippe den op og lave et mønster efter den? Så kommer den til at passe lige til din bedstemorvogn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kirsten. Desværre så har manden smidt tasken ud, da den var i stykker. Det er ok nem at lave et mønster men det kunne jo være at det var nogen der havde en go ide om anderledes lukning eller lommer

      Slet
  4. Det sjal er spændende - jeg glæder mig til at se mere.
    Og jeg købte en blå udgave af voksdugen - til et ekstra terrassebord i udlejningshuset. 40 kr var ikke til at gå forbi. Rigtig fin og sød sommer dug. Taske mønster kan jeg ikke hjælpe med.

    SvarSlet
  5. Glæder mig til at se tørklædet færdig, det er flotte, varme farver.

    Dejligt at købe ting fordi de ser pæne ud, det falder jeg også selv for og den er da absolut flot :)

    Måske man selv skulle t smut forbi en Netto, har nu set flere skrive om disse flotte voksduge..

    SvarSlet