søndag den 30. juni 2013

Indledende øvelser..


Jeg river stadig ;o)
Men jeg har fundet ud af at det er nemmere og bedre, 
at rive frem og tilbage i stedet for rundt
Man kommer ikke til at rive "tråden" over så tit...
.. og den der firkantede ende, ses slet ikke når den hækles.


Det her er de sidste ruller ud af to dynebetræk


Så den kan da blive lidt større end den er nu.
Den bliver ok stor,
til der hvor den skal ligge.

Jeg har osse fået klippet to sommer sommerkjoler i dag
En mønstret og en i det her melonfarvede jersey.
I skal nok se dem, når de er færdige.


Jeg tror altså stadig på, at det bliver sommer engang.

... og jo, jeg ved godt,
 at man lige nu kan få næsten alle sommerkjole til den halve pris
Men jeg har været ude og kikke
men kunne ikke finde nogen, jeg ku´ li´ ...
og så skal de altid lægges op, 
fordi jeg er blevet født lidt kort i det ;o)

... og så er det jo osse lige det at jeg bliver lidt nærig,
når jeg ved jeg kan sy én selv, der bare passer, 
for under 100 kr.




3 kommentarer:

  1. Hvor bliver dit tæppe fint - hvilken størrelse hæklenål bruger du? Hvor brede er strimlerne?
    Jeg sidder nemlig her og får vildt lyst til at gå i gang med et lignende projekt
    Kh Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karen
      Jeg bruger hæklenål nr 10 og strimlerne rives 1cm bred.
      Jeg hækler bare rundt og rundt og tjekker en gang imellem om der skal tages nere eller mindre ud.
      Hvis "tråden" knækker hækler man bare hen over enderne for det er ikke så nem at hæfte ;0)
      Held og lykke med det.

      Slet
  2. Er det ikke tungt at sidde med nu det er blevet så stort?

    Det er sørme da også dejligt at rende rundt i noget andre ikke har :)

    SvarSlet