Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 13. juni 2013

Jeg vil da osse prøve.


Jeg har en hel del gammelt sengetøj liggende...
... og nu skulle det være.
Jeg fik lidt revet udenfor i dag
(det støver altså)
men det var lidt for blæsende og koldt,
så resten må vente til weekenden.
Men jeg har da fået startet op.
Strimlen på 1 cm bredde og hæklenål 10.


Det er mønstret flonel.
Jeg river, men i hjørnerne klipper jeg rundt.

I skal da osse se mit sidste fund..


... fund og fund
Det var en jeg fik tiltusket mig.
På genbrugspladsen så jeg en dame havde den i sin trailer 
og så spurgte jeg jeg måtte få den

Den skal males hvid i weekenden og ... 
..... selvfølgelig  ....
med til Sverige
.. og så er der nok et billede i stuen der må en tur ud i skunken ;o)




1 kommentar:

  1. Glæder mig til at se hvad du får hæklet og om dine arme overlever ;)
    Du er nu god til at finde ting.. en rigtig tingfinder som Pippi Langstrømper ;)

    SvarSlet