Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 12. juni 2013

Nu er den min ..


Manden min fik boret hul i de tallerkener
jeg har samlet et stykke tid ..
.........
det svære er at finde tre der matcher i farverne og har forskellige str.
.......
og fået købt fittings.

Den grønne herover bliver min.


Den har de skønneste mønstre,


Den blå er osse rigtig fin syntes jeg.


Den der skønne blomstrede kant.


Det er meningen at jeg vil sælge dem jeg får lavet
efterhånden som jeg finder tallerkener.
Sverige er bedst 
men deroppe laver de altså osse kageopsatser
og det kan ses på prisen.


Det er jo ikke nogen man sender med posten
så det bliver nok kun her i Esbjerg og omegn,
 der kan får  glæde af dem.

.Mon ikke osse de fleste af veninderne vil syntes om et opsats i gave,
det tror jeg.







8 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet fine,jeg er også helt vild med den du beholder selv,meget meget smuk er den :))

    SvarSlet
  2. De er rigtig flotte :O) God idé at lave dem selv. Det havde jeg ikke lige tænkt på.

    SvarSlet
  3. HOLD OP hvor er de FINE!!! Ærgerligt jeg ikke bor i Esbjerg og omegn

    SvarSlet
  4. De er godt nok blevet flotte :-)) kunne godt bruge en i røde farver.:-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg da tænke på når jeg er på tallerken jagt 😃

      Slet
  5. Absolut en smuk ide og jeg er sikker på at de nok skal gå som varmt brød ;)

    SvarSlet
  6. Hvor er de opsatser bare smukke :o)

    SvarSlet